×

پیام قدردانی سید رضی فلاح چای از شهروندان لاهیجی

  • کد نوشته: 14184
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۹
  • 97 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان سید رضی فلاح چای عضو ادوار شورای شهر لاهیجان در پیامی از شهروندان لاهیجان تقدیر نمود. متن پیام به شرح زیر است: ضمن تبریک حلول سال نو وآغاز بهار طبیعت به کلیه هموطنان و شهروندان عزیز لاهیجانی ، لازم میدانم […]

    پیام قدردانی سید رضی فلاح چای از شهروندان لاهیجی
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان سید رضی فلاح چای عضو ادوار شورای شهر لاهیجان در پیامی از شهروندان لاهیجان تقدیر نمود.

    متن پیام به شرح زیر است:

    ضمن تبریک حلول سال نو وآغاز بهار طبیعت به کلیه هموطنان و شهروندان عزیز لاهیجانی ، لازم میدانم از کلیه همشهریان گرانقدر که با تماس های تلفنی و حضوری و ارسال پیام های متعدد حتی در فضاهای مجازی نگرانی خود را از عدم ثبت نام اینجانب اعلام داشته اند،قدردانی نمایم.

    بسیار خرسندم که شهروندان تا این حد خدمتگزاران خود را زیر ذره بین دارند و مایه خشنودی و رفع خستگی آنان را فراهم می آورند .
    از آنجائیکه در طول سه دوره از عمر شورا لحظه ای از مسئولیت خود، قصور یا کوتاهی ننموده ام ، این افتخار را دارم که با همه مشکلات پیش رو و با همکاری کلیه اعضای محترم شورا و کارکنان و مسئولین واحد ها بالأخص خدمات ، عمران شهری و با مدیریت شهرداران منتخب، خدمات شایسته ای انجام داده، که امروز شاهد حضور صدها هزار گردشگر در فصول مختلف سال در این شهر بوده ایم ونیمی از آنان بعلت جاذبه های گردشگری ایجاد شده در این شهر اقامت می نمایند و منجر به ایجاد تعداد زیادی شغل که قابل لمس و باور نبوده جهت افراد کم سواد و فارغ التحصیلان بیکار شده است که آمار عمرانی و توسعه شهری و غیره را پس از اتمام دوره چهارم شورا به تفکیک از طریق رسانه ها با استحضار شما عزیزان خواهم رساند .

    متعهد میگردم همانند گذشته ضمن هر نوع همکاری در شرح وظایف شورا و شهرداری با عزیزان اعضای محترم دوره پنجم که مسلماً اصلح ترین آنان انتخاب خواهند شد تمام تجربیاتی را که در طول عمر چه در کارهای اجرایی – بازار – قضایی – شورا آموخته ام بمنظور ارتقای شهر و رفاه و آسایش مردم شهرم انتقال و همکاری نمایم تا شهری آبادتر از حال و اقتصادی پویا که انتظارش را داریم ایجاد و مایه آرامش و آسایش شهروندان فراهم گردد . ان شاء الله

    سید رضی فلاح چای عضو ادوار دوم ، سوم و چهارم شورای شهر لاهیجان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14184

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *