×

پیام نوروزی فرماندار رودسر به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار۹۶

  • کد نوشته: 13785
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۱
  • 260 بازدید
  • ۰
  • “مهندس امیر جانبازی رودسری ” فرماندار رودسر در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودسر : “مهندس امیر جانبازی فرماندار رودسر فرارسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۶ را به عموم مردم شریف و عزیز ایران اسلامی خصوصا مردم ولایتمدار و شهیدپرور و […]

    پیام نوروزی فرماندار رودسر به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار۹۶
  • “مهندس امیر جانبازی رودسری ” فرماندار رودسر در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودسر : “مهندس امیر جانبازی فرماندار رودسر فرارسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۶ را به عموم مردم شریف و عزیز ایران اسلامی خصوصا مردم ولایتمدار و شهیدپرور و فهیم شهرستان رودسر تبریک گفت.

    در این پیام آمده است:

    “به نام خالق زیباییها ”

    نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
    که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

    حلول سال نو در قدوم بهار، یادآور تحول شگرف در اندیشه و ضمیر انسانهایی است که تحول و دگرگونی طبیعت را با انقلاب درونی خویش پیوند زده و در نسیم باد نوروزی ،سرسبزی و طراوت درونی خود را به هفت سین سلامت،سعادت و سربلندی سرزمینشان گره می زنند.با فرا رسیدن بهار طبیعت،صحنه جهان آیینه نمای قدرت خداوندی می گردد و با رویش سبز دوباره طبیعت،گلهای امید به زندگی را به ارمغان می آورد.
    اینک در آستانه بهار دیگر از خدای زیباییها مدد می جویم که در سال جدید با شور و نشاط اجتماعی در پرتو توسعه و پیشرفت ملی در گستره ایران اسلامی و آرزوهای مردم و خدمتگزاران صدیق آنان که همانا سرافرازی کشور است محقق گردد.
    مردم بصیر شهرستان رودسر همگام با ملت رشید ایران اسلامی، با خلق حماسه های بی نظیر و بی بدیل در همه عرصه های نظام و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور حماسی و باشکوه خود در انتخابات ۷ اسفند ماه ۹۴ با نمایشی از اوج اتحاد و همدلی، اقتدار، عزت و افتخار را آفریدند و ثابت کردند در راه حفظ ارزشهای نظام مقدس و آرمانهای امام راحل(ره) و شهیدان و بیعت با مقام عظمای ولایت تا پای جان ایستاده اند.
    سالی که گذشت سرشار از موفقیت های چشمگیر ملت ایران در عرصه های بین المللی با تدابیر ارزشمندانه رییس محترم جمهور و پیگیری های تیم مذاکره کننده بوده است که این افتخار توانست در تمامی جهات، عزت ملی، رشد اقتصادی، کاهش تورم، کاهش بیکاری، ارتقاء سطوح آموزشی، کشاورزی، گردشگری، اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور برساند
    اینجانب یاد، نام و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امام شهدا و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این خطه را گرامی داشته وفرا رسیدن بهار و عید سعید نوروز را به همه ی مردم. شریف شهرستان رودسر در تمامی نقاط آن و خارج از شهرستان صمیمانه تبریک و شادباش عرض می نمایم.
    با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت،حلول سال نو ،عیدباستانی نوروز ۹۶ و بهار پر طراوت را که هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است تبریک گفته ،از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) با اجرایی ساختن شعار سال جدید بعنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و با تدابیر ارزشمند ریاست محترم جمهور دکتر روحانی را مسئلت می نمایم.

    امیر جانبازی رودسری
    فرماندار شهرستان رودسر
    ۹۶/۱/۱

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13785

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *