×

فرماندار لاهیجان پاسخ دهد ؛
پیشنهادات و انتصابات اخیر رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان ، از چه طریق و به چه قیمتی⁉️ تصمیم گیری برای پیشرفت در عرصه ی ورزش یا زدو بندهای پشت پرده⁉️

  • کد نوشته: 106513
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۳
  • 118 بازدید
  • ۰
  • شنیده ها حاکی است رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان با کنار گذاشتن رئیس فعلی هیئت شنای شهرستان در تلاش برای گماردن یکی از داوران فوتبال شهرستان در این سمت است....
    پیشنهادات و انتصابات اخیر رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان ، از چه طریق و به چه قیمتی⁉️  تصمیم گیری برای پیشرفت در عرصه ی ورزش یا زدو بندهای پشت پرده⁉️
  • اختصاصی | با توجه به برگزاری مزایده برخی از اماکن ورزشی موج جدید انتصابات توسط ریاست اداره ورزش و جوانان لاهیجان آغاز گردیده اما عزل ورزشکاران و روسای هیئت هایی که دارای تخصص و رزومه ی قابل دفاع بوده اند و در مقابل پیشنهاد افراد غیر متخصص از جانب برخی سودجویان و انتصاب ایشان در راس برخی هیات های ورزشی ، می تواند در بخش ورزش شهرستان اثرگذاری مفیدی هرچند کوتاه مدت داشته باشد؟

    پیشنهاد داور فوتبال به عنوان سرپرست جدید هیئت شنا به بهانه پیشرفت ورزش شنا؟

    شنیده ها حاکی است رئیس اداره ورزش و جوانان با کنار گذاردن رئیس فعلی هیئت شنا که دارای تخصص در این رشته بوده و علی رغم دارا بودن تمامی مدارک مرتبط با رشته شنا و موسس آکادمی شنا سینو و نجات غریق درجه یک ، وی را به بهانه بهبود عملکرد هیئت شنا با انتصاب فردی که صرفا در رشته داوری فوتبال تخصص داشته کنار میگذارد .

    آیا این تصمیم به پایان زمان مزایده استخر مهر و در تصدی قرار گرفتن این استخر مرتبط است!؟

    چه توجیه ای برای کنار زدن رئیس فعلی وجود دارد که با توجه به در اختیار نداشتن استخر دولتی ، چندین سال رزومه قابل قبولی در زمینه پیشرفت رشته شنا در این شهرستان و همچنین تشکیل تیم برای شرکت در مسابقات و کسب همیشگی مقام های استانی توسط شناگران این هیئت که تماما با اسپانسری بخش خصوصی بوده است وجود دارد!؟

    مدیران دولت سیزدهم که چند صباحی بیشتر در این مسئولین ها باقی نمی مانند ، با چه هدفی اقدام به انتصاباتی می کنند که می توان اثرات مضرانه اش را تا سال ها در این شهر شاهد بود !؟

    جناب فرماندار ؛
    پیش از اینکه شما پاسخ عملکرد مدیر تحت مدیریت خود را دهید ، یقین بدانید که افشاگری های آتی رسانه گیل و دیلم در خصوص آنچه در ورزش و جوانان لاهیجان می گذرد ، قطعا برای مجموعه دولت سیزدهم در لاهیجان مطلوب و پسندیده نخواهد بود.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=106513

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *