×

پیش بینی هواشناسی؛ کاهش ۳ تا ۶ درجه ای دمای هوا در اردیبهشت گیلان

  • کد نوشته: 88784
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۸
  • 61 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: الگو‌های هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی به گیلان از صبح فردا خبر می‌دهند. به گزارش گیل و دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه آسمان گیلان امروز ابری است و در برخی ساعات رگبار بهاری لطافت بخش هوا است گفت: از صبح فردا با ورود یک سامانه […]

    پیش بینی هواشناسی؛ کاهش ۳ تا ۶ درجه ای دمای هوا در اردیبهشت گیلان
  • مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: الگو‌های هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی به گیلان از صبح فردا خبر می‌دهند.

    به گزارش گیل و دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه آسمان گیلان امروز ابری است و در برخی ساعات رگبار بهاری لطافت بخش هوا است گفت: از صبح فردا با ورود یک سامانه بارشی به تدریج دمای هوا بین ۳ تا ۶ درجه خنک می‌شود و بارش رگباری باران افزایش می‌یابد.
    محمد دادرس افزود: در برخی ساعات وزش باد شدید و رگبار باران شدید خواهد بود.

    مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: دریا امروز و فردا با ارتفاع موج حداکثر ۷۰ سانتی متر برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است، اما تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در برخی ساعات امکان پذیر نیست.

    مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: دمای فعلی شهر رشت مرکز گیلان ۱۸ درجه سلسیوس است و در گرم‌ترین ساعت ممکن است به ۲۰ درجه سانتی گراد هم برسد، رطوبت هوای این شهر هم ۹۵ درصد است.

    وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حیران آستارا با ۱۲ درجه سلسیوس خنک‌ترین و دیلمان با ۲۸ درجه سلسیوس گرمترین شهر‌ها بوده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88784

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *