×

کاراته کاهای گیلانی از کسب مدال در کاراته وان استانبول بازماندند

  • کد نوشته: 32568
  • ۱۳۹۷-۰۳-۱۹
  • 134 بازدید
  • ۰
  • دو کاراته کای گیلانی تیم ملی بانوان با شکست مقابل رقبای خود از رسیدن به سکو در کاراته وان استانبول ۲۰۱۸ بازماندند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سارا بهمن یار و آویشن باقری دو کاراته کای گیلانی تیم ملی بانوان به ترتیب در اوزان منفی ۵۰ و منفی ۵۵ کیلوگرم با شکست مقابل […]

    کاراته کاهای گیلانی از کسب مدال در کاراته وان استانبول بازماندند
  • دو کاراته کای گیلانی تیم ملی بانوان با شکست مقابل رقبای خود از رسیدن به سکو در کاراته وان استانبول ۲۰۱۸ بازماندند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سارا بهمن یار و آویشن باقری دو کاراته کای گیلانی تیم ملی بانوان به ترتیب در اوزان منفی ۵۰ و منفی ۵۵ کیلوگرم با شکست مقابل رقیبانی از مراکش و ژاپن از رسیدن به سکو بازماندند.

    سارا بهمن یار در وزن منفی ۵۰ در اولین دیدار خود به مصاف آئوروره بورکوئیس از فرانسه رفت و با نتیجه قاطع پنج بر یک مقابل رقیب فرانسوی به پیروزی دست‌یافت، وی در مرحله یک شانزدهم پایانی به مصاف اندو چیناتسو از ژاپن رفت و درنتیجه ای عجیب و غیرقابل‌باور با پیروزی ۱۰ بر صفر مقابل رقیب ژاپنی یکی از شگفتی‌های جام را رقم زد، چیناتسو دو مدال طلای کاراته وان اوکیناوا ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ و یک نقره کاراته وان سالزبورگ را در کارنامه دارد.

    بهمن یار در مرحله یک‌هشتم پایانی به مصاف دیگر شگفتی‌ساز جام رفت، آیچا سایای مراکشی با رنکینگ ۴۲ توانسته بود با نتیجه دو بر یک مقابل سراپ از ترکیه با رنکینگ نخست جهانی به برتری دست یابد، بهمن یار در مقابل آیچا تن به شکست یک بر سه داد و با توجه به شکست یک بر شش ساینا مقابل شیائو از چین تایپه و عدم صعود به فینال، بهمن یار از دور مسابقات کنار رفت.

    آویشن باقری در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم در اولین دیدار خود به مصاف سیدا جیدرا از الجزایر رفت و توانست با پیروزی دو بر یک به مرحله یک شانزدهم پایانی راه یابد، وی در مرحله یک شانزدهم پایانی در برابر آروژان مختار از قزاقستان قرار گرفت و با پیروزی یک بر صفر به مرحله یک‌هشتم پایانی صعود کرد.

    باقری در مرحله یک‌هشتم پایانی به مصاف جولیا ریتر از اتریش با رنکینگ ۷۹ جهانی رفت و توانست دارنده مدال برنز کاراته وان کرواسی ۲۰۱۵ را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد، وی در مرحله یک‌چهارم پایانی به مصاف سارا کاردین از ایتالیا رفت و در مقابل نفر سوم رنکینگ جهانی تن به شکست صفر بر یک داد؛ با توجه به صعود کاردین به فینال وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، باقری به جدول شانس مجدد راه یافت.

    کاراته کای گیلانی وزن منفی ۵۵ کیلوگرم تیم ملی بانوان در نخستین دیدار شانس مجدد به مصاف شیوری ناکامورا از ژاپن با رنکینگ ۱۳ جهانی رفت و در برابر دارنده مدال برنز کاراته وان اسپانیا ۲۰۱۸ تن به شکست صفر بر دو داد و از کسب مدال برنز بازماند/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32568

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *