×

کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد: وزش باد گرم در گیلان تا پایان هفته

  • کد نوشته: 54072
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۳
  • 126 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه وزش باد گرم و روند افزایش دما و کاهش ابر تا پایان هفته در گیلان ادامه دارد، گفت: آسمان گیلان فردا صاف تا نیمه ابری است. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی در گفت وگویی، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان نیمه ابری تا ابری است، اظهار کرد: امروز […]

    کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد: وزش باد گرم در گیلان تا پایان هفته
  • کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه وزش باد گرم و روند افزایش دما و کاهش ابر تا پایان هفته در گیلان ادامه دارد، گفت: آسمان گیلان فردا صاف تا نیمه ابری است.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی در گفت وگویی، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان نیمه ابری تا ابری است، اظهار کرد: امروز با کاهش ابر و وزش باد جنوبی مواجه هستیم و پدیده بارشی در گیلان نداریم.

    وی دیلمان با چهار درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین و رودبار با ۱۹ درجه سانتی گراد گرم ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند، تصریح کرد: لاهیجان با ۲۵ میلیمتر بارندگی رکورددار بارش در استان طی ۴۸ ساعت گذشته است.

    کارشناس هواشناسی گیلان، سرعت وزش باد در رودسر را ۵۴ کیلومتر بر ساعت و در جیرنده را ۶۵ کیلومتر بر ساعت دانست و تصریح کرد: در ایستگاه دیلمان حدود پنج سانتیمتر برف باریده است، اما در ارتفاعات بالای ۱۵۰۰ متر حداقل ۱۵ سانتیمتر برف داشتیم.

    غلامی، دمای فعلی رشت را ۱۰ درجه سانتی گراد دانست و خاطرنشان کرد: آسمان گیلان فردا صاف تا نیمه ابری است و وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود. وزش باد گرم در برخی نقاط شدید خواهد بود.

    وی با بیان اینکه وزش باد گرم و روند افزایش دما و کاهش ابر تا پایان هفته در گیلان ادامه دارد، گفت: وزش باد گرم در ارتفاعات بیشتر است و از روز سه شنبه در جلگه هم شاهد جنوبی شدن جریانات و مه صبحگاهی و شامگاهی در برخی نقاط خواهیم بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54072

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *