×

کارشناس هواشناسی گیلان پیش‌بینی کرد: افزایش ۲۸ تا ۳۵ درجه‌ای دمای گیلان

  • کد نوشته: 15905
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۷
  • 110 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان از افزایش دمای ۲۸ تا ۳۵ درجه‌ای دمای این استان از فردا خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»یوسف میره‌جینی امروز با اشاره به افزایش دمای گیلان اظهار کرد: هوای گیلان فردا بین ۲۸ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است. وی افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت […]

    کارشناس هواشناسی گیلان پیش‌بینی کرد: افزایش ۲۸ تا ۳۵ درجه‌ای دمای گیلان
  • کارشناس هواشناسی گیلان از افزایش دمای ۲۸ تا ۳۵ درجه‌ای دمای این استان از فردا خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»یوسف میره‌جینی امروز با اشاره به افزایش دمای گیلان اظهار کرد: هوای گیلان فردا بین ۲۸ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

    وی افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم و بیش ناپایدار در منطقه است و بر این اساس ابرناکی، مه‌آلود بودن هوا، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

    کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه از روز دوشنبه هوای این استان کمی ابری و نیمه ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی عصر و شب بعضی نقاط رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه امروز گرم‌ترین دما مربوط به منجیل بود، خاطرنشان کرد: دمای صبح امروز رشت ۱۳ درجه بود و دو درجه خنک‌تر شده است.

    میره‌‌جینی هوای روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری را ابری و نیمه ابری، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد به‌ویژه در عصر و شب پیش‌بینی می‌شود/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15905

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *