×

کارگاه شن و ماسه و تولید آسفالت در آستانه اشرفیه پلمب شد

  • کد نوشته: 63002
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۲
  • 193 بازدید
  • ۰
  • رییس جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه از پلمب یک کارگاه شن و ماسه و تولید آسفالت در منطقه کیسم بخش مرکزی این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مسعود امیربنده ای در گفتگویی با اشاره به اینکه پلمپ این کارگاه روز گذشته بر اساس اجرای بند ۳ مصوبات  کمیته حفاظت و صیانت از اراضی […]

    کارگاه شن و ماسه و تولید آسفالت در آستانه اشرفیه پلمب شد
  • رییس جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه از پلمب یک کارگاه شن و ماسه و تولید آسفالت در منطقه کیسم بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مسعود امیربنده ای در گفتگویی با اشاره به اینکه پلمپ این کارگاه روز گذشته بر اساس اجرای بند ۳ مصوبات  کمیته حفاظت و صیانت از اراضی ملی شهرستان و با دستور مقام قضایی صورت گرفته افزود: همچنین کلیه فعالیت های این شرکت و واحدهای وابسته با آن تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

    وی با بیان اینکه بر همین اساس دیوار جنب این کارخانه شن و ماسه نیز به طول ۱۵۰ متر در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها به دستور مقام قضایی قلع و قمع شده افزود: تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی ، برداشت غیر مجاز شن و ماسه ، دیوار کشی غیر مجاز از جمله تخلفات این کارخانه شن و ماسه بوده است.

    به گفته امیربنده ای قلع و قمع مستحدثات تغییر کاربری داده شده  و پلمب این کارخانه شن و ماسه با حضور بازپرس ، رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت و نیروی های انتظامی انجام شد.

    وی در ادامه برخورد با هرگونه تغییر غیر مجاز اراضی کشاورزی را از سیاست های جهاد کشاورزی عنوان و تصریح کرد : شهرستان آستانه اشرفیه دارای بیش از ۲۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی چون برنج ، بادام زمینی ، صیفی جات ، باغ ها است.

    این شهرستان در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=63002

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *