×

کاندیداتوری کارگرنیا در شورای پنجم شهر رشت / عملکرد قابل قبول شهردار رشت

  • کد نوشته: 13515
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۵
  • 125 بازدید
  • ۰
  • در جمع خبرنگاران مطرح شد؛ عضو شورای اسلامی شهر رشت کاندیداتوری خود در انتخابات شورای پنجم این شهر را اعلام کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمد حسین واثق کارگرنیا بعد از ظهر امروز در جلسه تجلیل از خبرنگاران ضمن تقدیر از عملکرد رسانه‌ها در پوشش اخبار شورای شهر رشت اظهار کرد: رسانه […]

    کاندیداتوری کارگرنیا در شورای پنجم شهر رشت / عملکرد قابل قبول شهردار رشت
  • در جمع خبرنگاران مطرح شد؛
    عضو شورای اسلامی شهر رشت کاندیداتوری خود در انتخابات شورای پنجم این شهر را اعلام کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمد حسین واثق کارگرنیا بعد از ظهر امروز در جلسه تجلیل از خبرنگاران ضمن تقدیر از عملکرد رسانه‌ها در پوشش اخبار شورای شهر رشت اظهار کرد: رسانه ها بازوان توانمند مسؤولان هستند و به عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت قدردان تلاش‌های آنها هستم.

    وی با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید و میلاد فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر گفت: زنان ایران اسلامی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در ادوار مختلف ایفا کرده‌اند و با الگو قرار دادن حضرت زهرا (س) همواره سربلند بوده‌اند.

    عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به کاندیدا شدن خود در انتخابات شورای پنجم تصریح کرد: در انتخابات شورای پنجم شرکت می‌کنم و اگر باز هم شهروندان به بنده اعتماد کنند خدمتگزار آنها خواهم بود.

    وی در ارزیابی عملکرد شهردار رشت گفت: به عملکرد عمرانی شهردار رشت نمره قبولی می‌دهم اما در مجموع همواره به شهردار رشت تأکید دارم که اخلاق‌مدار باشد و با پرسنل و ارباب رجوع با احترام برخورد شود، تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم تا زمینه‌های رفاه مردم فراهم شود و امیدواریم در این عرصه موفق باشیم.

    واثق کارگرنیا درباره انحراف بودجه در شهرداری رشت تصریح کرد: منطبق کردن بودجه و لوایح با قوانین جزو وظایف شورا بوده و موضوع انحراف بودجه همواره در تمام ادوار وجود داشت و گاهی شرایطی به وجود می‌آید که موجب بروز یکسری ناهماهنگی‌ها و انحرافات می‌شود.

    وی درباره وضعیت دو رودخانه گوهررود و زرجوب گفت: دو رودخانه شهر رشت در صورت احیا شدن می‌تواند نقش مهمی در مباحث گردشگری و اقتصادی داشته باشند و امیدواریم با اختصاص بودجه ۵۰ میلیارد تومانی ساماندهی رودخانه‌ها و انجام هزینه‌ها و اقدام‌های درست در زمینه ساماندهی وضعیت رودخانه‌ها مشکلات زیست‌محیطی دو رودخانه برطرف شود.

    به گزارش گیل و دیلم، در پایان نشست مذکور از خبرنگاران و عکاسان حوزه شورای شهر رشت تجلیل شد.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13515

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *