×

کاهش ابرناکی آسمان و افزایش نسبی دما در گیلان از فردا

  • کد نوشته: 27683
  • ۱۳۹۶-۱۰-۲۶
  • 149 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش ابرناکی آسمان و افزایش نسبی دما در استان از اواخر وقت فردا (چهارشنبه) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر سه شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف تدریجی سامانه ناپایدار در منطقه است و بتدریج […]

    کاهش ابرناکی آسمان و افزایش نسبی دما در گیلان از فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش ابرناکی آسمان و افزایش نسبی دما در استان از اواخر وقت فردا (چهارشنبه) خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر سه شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف تدریجی سامانه ناپایدار در منطقه است و بتدریج کاهش ابرناکی آسمان پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: از اواخر وقت فردا با نفوذ سامانه کم فشار، شکل گیری جریانات جنوبی (وزش باد گرم / گاهی شدید) و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

    غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، گاهی کاهش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، احتمال بارندگی، گاهی کاهش ابر، اواخر وقت ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی پیش بینی کرد.

    غلامی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با هشت درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با پنج درجه زیرصفر مربوط به جیرنده ثبت شده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب شش و سه درجه ذکر کرد.

    وی گفت: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با ۲۹.۳ میلیمتر مربوط به بندرکیاشهر بوده است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27683

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *