×

کاهش دما، وزش باد و بارش مخلوط برف و باران در گیلان

  • کد نوشته: 41218
  • ۱۳۹۷-۱۰-۲۷
  • 125 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش دما، وزش باد شدید و بارش مخلوط برف و باران در استان تا فردا (جمعه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا،مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگویی بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی […]

    کاهش دما، وزش باد و بارش مخلوط برف و باران در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش دما، وزش باد شدید و بارش مخلوط برف و باران در استان تا فردا (جمعه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا،مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگویی بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه است که بر این اساس طی ۳۶ ساعت آینده بارش باران و وزش باد (گاهی شدید) ، احتمال رعد و برق، کاهش دما ، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و در پاره ای نقاط جلگه ای مخلوط برف و باران یا برف پیش بینی می شود.
    وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف ، پاره ای نقاط جلگه ای مخلوط برف و باران یا برف عنوان و برای فردا نیز آسمان را ابری و مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی، پاره ای نقاط جلگه ای مخلوط برف و باران یا برف، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف، بتدریج با کاهش ناپایداری پیش بینی کرد.
    غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۷ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دمای فردا در استان را با چهار درجه زیرصفر مربوط به جیرنده و دیلمان ذکر کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۱۱ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را سه درجه عنوان کرد.
    وی یادآور شد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با نزدیک به ۱۱ میلیمتر در ایستگاه هواشناسی کشاورزی رشت ثبت شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41218

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *