×

کاهش دما، وزش باد و بارندگی در گیلان از فردا

  • کد نوشته: 27538
  • ۱۳۹۶-۱۰-۲۲
  • 153 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش دما، وزش باد، افزایش ابر و بارندگی در استان از فردا (شنبه) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای کم فشار طی امروز در منطقه است و […]

    کاهش دما، وزش باد و بارندگی در گیلان از فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش دما، وزش باد، افزایش ابر و بارندگی در استان از فردا (شنبه) خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای کم فشار طی امروز در منطقه است و بر این اساس مه آلودگی، ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی (گاهی احتمالاً شدید) پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: از روز شنبه با نفوذ تدریجی هوای سرد و شمالی شدن جریانات، شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، روند کاهش دما و بعضی ساعت ها بارندگی تا روز سه شنبه فراهم می شود ضمن آنکه از روز یکشنبه با تقویت ناپایداری، تشدید بارش ها و برای ارتفاعات و دامنه ها بارش برف مورد انتظار است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را کمی ابری تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری و مه آلود، وزش باد، بارش پراکنده، در ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی(گاهی شدید) عنوان و برای فردا نیز آسمان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، کاهش نسبی دما، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد، در ارتفاعات و دامنه های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر پیش بینی کرد.

    غلامی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۱۴ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با صفر درجه مربوط به ماسوله ثبت شده است.

    وی بیشینه و کمینه دمای رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۰ و شش درجه ذکر کرد/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27538

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *