×

کاهش دما همراه با بارندگی در برخی مناطق گیلان از فردا

  • کد نوشته: 24399
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۸
  • 298 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، وزش باد و روند کاهش دما در استان از فردا (سه شنبه) خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز دوشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار طی امروز در منطقه است که […]

    کاهش دما همراه با بارندگی در برخی مناطق گیلان از فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، وزش باد و روند کاهش دما در استان از فردا (سه شنبه) خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز دوشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار طی امروز در منطقه است که بر این اساس شرایط برای وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید) و احتمال نفوذ گرد و خاک مهیاست.

    وی ادامه داد: از فردا با شمالی شدن جریانات، افزایش ابر، روند کاهش دما، وزش باد و در بعضی ساعت ها بارندگی تا پایان هفته پیش بینی می شود.

    غلامی آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری، وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید) ، گاهی رشد ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان را کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد ، گاهی رشد ابر پیش بینی کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۳۶ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با ۱۴ درجه مربوط به لاهیجان بوده است.

    غلامی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۲۵ و ۱۵ درجه عنوان کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24399

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *