×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد:
کاهش دما و بارش باران از روز چهارشنبه

  • کد نوشته: 107006
  • ۱۴۰۳-۰۷-۱۷
  • 3 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان با اعلام خبر صدور هشدار زرد هواشناسی در این استان گفت: از فردا بارش‌ها در مناطق کوهستانی گاه شدت داشته باشد....
    کاهش دما و بارش باران از روز چهارشنبه
  • به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون آسمان گیلان صاف و آفتابی است، اظهار کرد: از فردا و با کاهش دمای هوا آسمان این استان موقتاً هم ابری و بارانی می‌شود.

    وی با اشاره به هشدار زرد هواشناسی گیلان افزود: ممکن است بارش‌ها در مناطق کوهستانی گاه شدت داشته باشد.

    مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه این سامانه صبح پنج‌شنبه از گیلان خارج می‌شود و دمای هوا دوباره افزایشی خواهد بود، تصریح کرد: سامانه بارشی دیگری صبح جمعه وارد گیلان می‌شود و بارش‌ها در گیلان از سر گرفته خواهد شد.

    دادرس با اشاره به اینکه دریا امروز آرام و برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است، اضافه کرد: ارتفاع موج دریا فردا تا ۸۰ سانتی‌متر است و برای فعالیت‌ها مرتبط نامناسب خواهد بود.

    مدیرکل هواشناسی گیلان؛ پیش‌بینی کرد: با توجه به جریانات جنوبی دمای هوای رشت مرکز استان امروز تا ۲۹ درجه سلسیوس افزایش یابد و رطوبت این شهر ۶۰ درصد خواهد بود.

    دادرس تصریح کرد: بیشترین دما در شبانه‌روز گذشته از منجیل با ۳۲ درجه سلسیوس و کمترین دما از ماسوله با دمای ۱۳ درجه سلسیوس گزارش شده است.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107006

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *