×

کاهش دما و بارندگی شدید در گیلان از عصر امروز

  • کد نوشته: 50606
  • ۱۳۹۸-۰۷-۰۶
  • 196 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش دما، وزش باد و بارندگی (پاره ای نقاط شدید) در استان از عصر امروز (شنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، مازیار غلامی ظهر شنبه در  جمع خبرنگاران بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی بویژه در ارتفاعات و دامنه […]

    کاهش دما و بارندگی شدید در گیلان از عصر امروز
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش دما، وزش باد و بارندگی (پاره ای نقاط شدید) در استان از عصر امروز (شنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، مازیار غلامی ظهر شنبه در  جمع خبرنگاران بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی بویژه در ارتفاعات و دامنه ها ، باد گرم گاهی شدید در منطقه است و بتدریج امروز عصر و شب ، با نفوذ سامانه خنک و بارشی، شرایط برای ابرناکی، مه آلودبودن هوا، کاهش دما، وزش باد و بارندگی (پاره ای نقاط شدید)  و احتمال رعد و برق و تگرگ فراهم می شود.

    وی ادامه داد: این سامانه بارشی تا دوشنبه هفته جاری به تناوب در منطقه فعال است ولی برای اواخر وقت امروز و صبح فردا ، بارش ها در بعضی نقاط استان از شدت بیشتری برخوردارند.

    غلامی آسمان امروز گیلان را طی صبح تا ظهر صاف تا نیمه ابری، وزش باد جنوبی و طی عصر و شب بتدریج ابری، بارندگی و وزش باد (اواخر وقت به نسبت شدید) و احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، کاهش دما، طی عصر و شب کاهش ناپایداری، در دامنه های جنوبی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۲ درجه مربوط به دیلمان و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۲ درجه مربوط به ماسوله، جیرنده و دیلمان عنوان کرد.

    به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت ۳۰ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان نیز ۱۷ درجه خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=50606

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *