×

کاهش محسوس دما و احتمال آبگرفتگی در برخی نقاط گیلان

  • کد نوشته: 41643
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۸
  • 56 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش محسوس دما و احتمال آبگرفتگی در برخی نقاط استان از اواخر وقت امروز (دوشنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی در گفت وگویی بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی در منطقه طی امروز تا عصر […]

    کاهش محسوس دما و احتمال آبگرفتگی در برخی نقاط گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش محسوس دما و احتمال آبگرفتگی در برخی نقاط استان از اواخر وقت امروز (دوشنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی در گفت وگویی بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی در منطقه طی امروز تا عصر و شب سه شنبه است بنابراین ابرناکی و مه آلود بودن هوا ، وزش باد ، بارندگی (بعضی نقاط شدید) ، مواج بودن دریا و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

    وی ادامه داد: برای اواخر وقت امروز تا صبح فردا (سه شنبه) بارش ها در پاره ای نقاط استان از شدت بیشتری برخوردار است که می تواند منجر به آبگرفتگی، بالاآمدن آب رودخانه ها و مسیل ها شود ضمن اینکه با توجه به کاهش پنج تا ۱۵ درجه دمای هوا ، برای اواخر وقت امروز و طی فردا ، بارش برای ارتفاعات بالای ۱۵۰۰ متر، به صورت برف همراه با کولاک پیش بینی می شود.

    غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، بتدریج کاهش دما، اواخر وقت ارتفاعات بالادست بارش برف عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید) ، ارتفاعات بارش برف، بتدریج از عصر کاهش ناپایداری پیش بینی کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۲۲ مربوط به مربوط به رودبار و کمینه دمای فردا را با سه درجه مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد. 

    وی بیشینه دمای امروز رشت را ۲۲ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز شش درجه عنوان کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41643

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *