×

کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دمای هوا در گیلان

  • کد نوشته: 15436
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۳
  • 207 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان از تغییرات شدید دما و باد خبر داد و گفت:از دوشنبه شاهد کاهش محسوس ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دمای هوا در گیلان هستیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی با توجه به اخطاریه هواشناسی گفت:نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه […]

    کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دمای هوا در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان از تغییرات شدید دما و باد خبر داد و گفت:از دوشنبه شاهد کاهش محسوس ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دمای هوا در گیلان هستیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی با توجه به اخطاریه هواشناسی گفت:نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه کم فشار و شکل گیری جریانات جنوبی از عصر امروز در منطقه است.

    وی ادامه داد:بر این اساس تا قبل از ظهر فردا شرایط برای وزش باد گرم(به ویژه ارتفاعات و دامنه ها/گاهی شدید)،افزایش دما و کاهش رطوبت مهیا است.

    غلامی اضافه کرد:طی این مدت گاهی با شمالی شدن جریانات سطح زمین در برخی مناطق جلگه ای پدیده مه دور از انتظار نیست و به تدریج از ظهر دوشنبه با تقویت فشار سطحی و گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو افزایش ابر،روند کاهش دما (۱۰ تا ۱۵ درجه سلسیوس)،بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید)و احتمال رعد و برق و تگرگ تا ظهـر پنجشنبه پیش بینی می شود.

    وی خاطرنشان کرد:از ظهر سه شنبه تا چهارشنبه شب، بارندگی و وزش باد در بعضی نقاط از شدت بیشتری برخوردار است و همچنین طی این مدت کاهش دما محسوس خواهد بود/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15436

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *