×

کشف اشیای قیمتی در لاهیجان

  • کد نوشته: 82992
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۶
  • 102 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از کشف اشیای قیمتی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریالی در لاهیجان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: بنا بر گزارش واصله از یگان حفاظت لاهیجان مقادیری اشیاء توسط رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان […]

    کشف اشیای قیمتی در لاهیجان
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از کشف اشیای قیمتی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریالی در لاهیجان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: بنا بر گزارش واصله از یگان حفاظت لاهیجان مقادیری اشیاء توسط رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان کشف شد.

    او افزود: در نتیجه تفتیش از محل سکونت یاد شده، ۴۷۹ قطعه سکه برنجی، یک عدد ریتون برنجی، یک عدد مجسمه خمیر شیشه و یک عدد صفحه فلزی برنجی جملگی بدل سازی شده از روی اشیاء اصلی با ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال به صورت ویژه پیگیر شد.

    مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر با هویت معلوم دستگیر شدند و پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح قضایی تحویل داده شد.

    به گفته جهانی، با هرگونه تبلیغ، خرید و فروش و استفاده از این دستگاه که به منظور کشف آثار و اموال تاریخی باشد، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

    شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82992

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *