×

کشف انبار لوازم خانگی احتکاری در لنگرود

  • کد نوشته: 62267
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۹
  • 135 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی و کشف یک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش پنج میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ مجید نیکویی در جمع اصحاب رسانه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر احتکار لوازم خانگی […]

    کشف انبار لوازم خانگی احتکاری در لنگرود
  • فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی و کشف یک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش پنج میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ مجید نیکویی در جمع اصحاب رسانه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر احتکار لوازم خانگی در شهر لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت گسترده تحقیقات لازم در این زمینه را آغاز کرده و موفق به شناسایی محل دپو کالاهای احتکاری شدند.

    این مقام انتظامی با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضایی افزود: ماموران آگاهی در بازرسی از این انبار، ۳۰۲ قلم انواع لوازم خانگی شامل، ۱۵۳ دستگاه هود، ۱۱۷ دستگاه سبزی خوردکن، ۱۱ دستگاه اجاق گاز، ۷ دستگاه یخچال، ۶ دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه جارو برقی، یک دستگاه سبزی خردکن، سه دستگاه مانیتور و چهار دستگاه کولر را کشف کردند.

    سرهنگ نیکویی با بیان اینکه در این رابطه متهم ۳۱ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود به تلاش مستمر پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: شهروندان در صورت اطلاع از وجود انبارهای قاچاق و احتکار کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=62267

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *