×

کشف بیش از چهارکیلوگرم مواد مخدر در لاهیجان

  • کد نوشته: 25448
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۲
  • 124 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری یک قاچاقچی به همراه چهارکیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی لاهیجان ، سرهنگ محمود قاسمی گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی در حوزه فعالیت کلانتری ۱۲ […]

    کشف بیش از  چهارکیلوگرم مواد مخدر در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری یک قاچاقچی به همراه چهارکیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی لاهیجان ، سرهنگ محمود قاسمی گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی در حوزه فعالیت کلانتری ۱۲ لاهیجان اقدام به ورود مواد مخدر و توزیع آن در سطح شهرستان می نماید بلافاصله ماموران این کلانتری با تشکیل گروهی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

    وی افزود:ماموران با زیر نظر گرفتن مناطق حساس و مشکوک و فعال کردن منابع و مخبرین و انجام اقدامات فنی در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند.

    وی یادآورشد: ماموران در یک اقدام غافلگیر کننده و با هماهنگی مقام قضایی وارد مخفیگاه متهم شده و ضمن دستگیری این مرد ۴۱ساله از مخفیگاه وی مقدار سه کیلوگرم و ۵۸۵گرم سوخته ، ۲۷۰گرم شیره تریاک درمجموع چهارهزار و ۲۴۰کیلوگرم مواد افیونی کشف و ضبط کردند.

    وی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده تاکید کرد : مواد مخدر به عنوان یک مشکل بزرگ زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری ها در جامعه است و مردم باید در مسیر مبارزه با این بلای خانمان سوز با پلیس همراهی و همکاری نمایند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25448

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *