×

کشف بیش از ۱/۵ تن کابل برق سرقتی در گیلان

  • کد نوشته: 104586
  • ۱۴۰۳-۰۵-۰۸
  • 32 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و انهدام باند سه نفره سرقت کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت : بیش از ۱/۵ تن کابل برق سرقتی در جریان این ماموریت توسط ماموران پاسگاه سراوان رشت کشف شد....
    کشف بیش از ۱/۵ تن کابل برق سرقتی در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبر پلیس گیلان، سرهنگ محمود حافظی روز دوشنبه اظهار کرد: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت با همکاری مردم است.

    وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق در شهرستان رشت و پیگیری پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی سراوان پس از انجام تحقیقات میدانی با بررسی سرنخ‌های به دست آمده و تحت نظر قراردادن نامحسوس مناطق احتمالی سرقت، ۲ سارق این پرونده‌ها را شناسایی و آنان را در نیمه‌های شب حین سوزاندن روکش پلاستیکی کابل های برق دستگیر کرده و مقدار ۶۰ کیلوگرم کابل برق سرقتی از سارقان کشف کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان رشت از اعتراف سارقان ۳۸ و ۴۶ ساله به ۱۵ فقره سرقت کابل برق خبر داد و گفت :در ادامه روند رسیدگی پرونده و پی جویی‌های به عمل آمده مالخر۴۱ ساله اقلام مسروقه شناسایی شده و پس از هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

    این مقام انتظامی با اعلام اینکه یک هزار و ۵۶۰کیلوگرم کابل برق دپو شده در انباری محل اختفاء مالخر کشف شد، افزود: اعضای این باند پس از تکمیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

    نویسنده: امید غمخوار
    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=104586

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *