×

کشف بیش از ۳۵ هزار عدد ماسک احتکار شده در آستارا

  • کد نوشته: 55174
  • ۱۳۹۸-۱۲-۲۱
  • 121 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۳۵۷۰۰ عدد ماسک احتکار شده به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان آستارا خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سردار عزیزاله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال احتکار لوازم بهداشتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس […]

    کشف بیش از ۳۵ هزار عدد ماسک احتکار شده در آستارا
  • فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۳۵۷۰۰ عدد ماسک احتکار شده به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان آستارا خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سردار عزیزاله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال احتکار لوازم بهداشتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام ارشد انتظامی ‌استان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی آستارا با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه ویرمونی پس از اقدامات اطلاعاتی دریافتند که فردی در بخش لوندویل اقدام به احتکار لوازم بهداشتی کرده است.

    وی با اشاره به شناسایی محل دپو و احتکار لوازم بهداشتی در یک منزل مسکونی، گفت: ماموران آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

    سردار ملکی با بیان اینکه در بازرسی از این مکان ۳۵۷۰۰ عدد ماسک احتکار شده کشف و متهم ۴۱ ساله دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی ماسک‌های کشف شده را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

    فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با محتکران، از برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با افراد سودجویی که اقدام به احتکار می‌کنند، خبر داد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55174

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *