×

کشف بیش از ۴ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در لاهیجان

  • کد نوشته: 54973
  • ۱۳۹۸-۱۲-۱۱
  • 169 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: چهارهزار و ۸۵۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در این شهرستان کشف و ضبط شد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس لاهیجان سرهنگ قاسم جانعلی‌پور افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد محترقه غیرمجاز در سطح شهرستان لاهیجان، بررسی […]

    کشف بیش از ۴ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: چهارهزار و ۸۵۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس لاهیجان سرهنگ قاسم جانعلی‌پور افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد محترقه غیرمجاز در سطح شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد و محل انبار  مواد محترقه  یک باب منزل در شهر لاهیجان مورد شناسایی قرار گرفت.

    وی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان چهار هزار و ۸۵۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف کردند و در این رابطه متهم ۲۴ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

    سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد:  با توجه به در پیش بودن  چهارشنبه  آخر سال ، طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی  تا پایان سال در دستور کار پلیس لاهیجان قرار دارد.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اعلام اینکه با اصلاح رفتارهای پر خطر می ‌توانیم خاطره خوبی از چهارشنبه آخر سال داشته باشیم از شهروندان خواست هرگونه فعالیت در زمینه خرید و فروش مواد محترقه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54973

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *