×

کشف بیش از ۱۲۷هزار نخ سیگار قاچاق در سیاهکل

  • کد نوشته: 40445
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۸
  • 105 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۱۲۷ هزار و ۵۲۰ نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حمید محمدی نسب در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به […]

    کشف بیش از ۱۲۷هزار نخ سیگار قاچاق در سیاهکل
  • فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۱۲۷ هزار و ۵۲۰ نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حمید محمدی نسب در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو نقره‌ای مشکوک شده و برای بررسی این خودرو را متوقف کردند.

    وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۲۷ هزار و ۵۲۰ نخ انواع سیگار قاچاق کشف کردند.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش سیگار‌های کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند؛ اظهار کرد: متهم ۴۱ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

    *کشف محموله ۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریالی قاچاق در سیاهکل

    وی با اشاره به کشف محموله ۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریالی قاچاق در سیاهکل، گفت: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا به همراه کارشناسان اداره صنعت و معدن و تجارت از مکان‌های صنفی پوشاک این شهرستان بازدید کردند.

    وی با اشاره به اینکه در بازرسی از دو واحد صنفی لوازم پوشاک در مجموع تعداد ۳۲۶ نوع انواع پوشاک خارجی به دلیل نداشتن مجوز فروش و برگ گمرکی و داشتن شمایل مبتذل کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش لوازم قاچاق کشف شده را ۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال برآورد کردند.

    سرهنگ محمدی نسب تصریح کرد: در این راستا ۲ متهم ۴۳ و ۳۵ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با اشاره به اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفی برتولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند، بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق در منطقه تاکید کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را هرچه سریعتر با پلیس در میان بگذارند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40445

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *