×

کشف محموله ۵۰۰ میلیونی قاچاق در لاهیجان

  • کد نوشته: 52914
  • ۱۳۹۸-۱۰-۰۲
  • 82 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف کالاهای قاچاق به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ رسول عزیزی در گفت‌وگویی، با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی در […]

    کشف محموله ۵۰۰ میلیونی قاچاق در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف کالاهای قاچاق به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ رسول عزیزی در گفت‌وگویی، با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی در محور ورودی شهرستان لاهیجان به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

    این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از کامیون مورد نظر ۱۰ حلقه لاستیک کامیون، ۱۴ دستگاه جارو برقی، ۱۰۸ دستگاه محافظ لوازم برقی و هزار و ۱۰۵ قطعه انواع لوازم جانبی تلفن همراه که همگی قاچاق بودند، کشف شد.

    وی با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم ۴۱ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را ۵۳۲ میلیون ریال برآورد کردند.

    فرمانده انتظامی لاهیجان در پایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های پلیس است، گفت: شهروندان با خرید تولیدات داخلی و عدم استقبال از کالاهای خارجی و قاچاق، باعث رونق تولید داخلی شده و کمک بزرگی به اشتغال جوانان کشور خواهند کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=52914

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *