×

کشف و ضبط محموله ۱۷ تنی چوب قاچاق در اتوبان سیاهکل

  • کد نوشته: 66097
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۳
  • 90 بازدید
  • ۰
  • ۱۷ تن چوب قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون در اتوبان سیاهکل به سنگر کشف و ضبط شد. به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: یک محموله ۱۷ تنی چوب قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است. او افزود: مأموران یگان امداد به منظور مقابله با قاچاق چوب، حین گشت‌زنی […]

    کشف و ضبط محموله ۱۷ تنی چوب قاچاق در اتوبان سیاهکل
  • ۱۷ تن چوب قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون در اتوبان سیاهکل به سنگر کشف و ضبط شد.

    به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: یک محموله ۱۷ تنی چوب قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

    او افزود: مأموران یگان امداد به منظور مقابله با قاچاق چوب، حین گشت‌زنی در اتوبان سیاهکل به سنگر به ۲ دستگاه کامیون در حال تردد در این محور مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

    فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۱۷ تن چوب قاچاق در بازرسی از این خودرو‌ها خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۴۰ میلیون ریال برآورد کردند.

    سرهنگ امیدخواه تصریح کرد: در این راستا متهمان ۳۱ و ۵۲ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و چوب‌های کشف شده نیز به اداره منابع طبیعی تحویل داده شدند.

    او حفظ و حراست از منابع طبیعی را یک وظیفه ملی دانست و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت قاچاقچیان چوب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    شهرستان سیاهکل در ۴۰ کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66097

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *