×

کشف گل مصنوعی قاچاق ۹۰ میلیونی در رودسر

  • کد نوشته: 24174
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۴
  • 156 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی رودسر از کشف از دو هزار و ۵۵۰ شاخه گل مصنوعی خارجی قاچاق به ارزش ۹۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رمضانعلی پور قاسم”در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی چابکسر در ادامه طرح تشدید […]

    کشف گل مصنوعی قاچاق ۹۰ میلیونی در رودسر
  • فرمانده انتظامی رودسر از کشف از دو هزار و ۵۵۰ شاخه گل مصنوعی خارجی قاچاق به ارزش ۹۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رمضانعلی پور قاسم”در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی چابکسر در ادامه طرح تشدید کنترل خودروهای عبوری و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، به یک دستگاه خودروی باری وانت مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.

    سرهنگ پورقاسم با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۲ هزار و۵۵۰ شاخه انواع گل مصنوعی قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: خودرو مذکور توقیف و راننده ۳۱ ساله آن دستگیر شد.

    وی با اشاره به اینکه کالاهای مذکور ۹۰ میلیون ریال ارزش داشتند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24174

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *