×

کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 44808
  • ۱۳۹۸-۰۱-۲۶
  • 69 بازدید
  • ۰
  • فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ عیسی روشن قلب روز دوشنبه درگفتگویی اظهار داشت: از این میزان مواد مخدر کشف شده یک کیلوگرم هروئین و ۵۰۰ گرم شیشه بوده است. وی با اشاره به […]

    کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در آستانه اشرفیه
  • فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ عیسی روشن قلب روز دوشنبه درگفتگویی اظهار داشت: از این میزان مواد مخدر کشف شده یک کیلوگرم هروئین و ۵۰۰ گرم شیشه بوده است.
    وی با اشاره به اینکه این مقدار مواد مخدر توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر و حین معامله از یک دستگاه نیسان کشف شده افزود: دو متهم ۳۴ و ۳۹ ساله نیز در این خصوص دستگیر و به مقامهای قضایی معرفی شده اند.
    وی در ادامه افزود: همچنین ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در طی چند روز اخیر ، مقدار ۳۰۰ گرم هروئین را نیز از یک متهم ۴۱ ساله کشف و ضبط کرده اند.
    روشن قلب افزود: این مقدار مواد مخدر نیز پس از بهره گیری پلیس از اطلاعات بعمل آمده در یک پارکینگ کشف شده است.
    وی افزود: ماموران نیروی انتظامی این شهرستان همچنین در طی چند روز گذشته موفق به دستگیری یک سارق سابقه دار ۳۳ ساله شده اند.
    وی گفت: این سارق پس از دستگیری به ۴ مورد سرقت اموال داخل خودرو و همچنین سرقت اموال یک خانه مسکونی اعتراف کرده که اموال مسروقه پس از بررسی به صاحبان آن برگردانده شده است.
    شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44808

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *