×

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در لاهیجان

  • کد نوشته: 65450
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۳
  • 87 بازدید
  • ۰
  • فرمانده‌ انتظامی لاهیجان از کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به پیامدهای ناشی از قطع بی‌رویه درختان و قاچاق چوب اظهار داشت: قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت […]

    کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در لاهیجان
  • فرمانده‌ انتظامی لاهیجان از کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به پیامدهای ناشی از قطع بی‌رویه درختان و قاچاق چوب اظهار داشت: قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است.

    وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر وجود چوب‌های قاچاق در یک باب منزل در یکی از روستاهای شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران پاسگاه انتظامی لفمجان با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هما‌‌‌هنگی قضائی به محل‎ مورد نظر اعزام شدند.

    فرمانده‌ انتظامی شهرستان لاهیجان تصریح کرد: در بازرسی از محوطه منزل مورد نظر، ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق کشف و در این راستا متهم ۴۲ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

    این مقام انتظامی از تحویل این چوب‌ها به اداره منابع طبیعی خبر داد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۷۰ میلیون ریال اعلام کردند.

    سرهنگ جانعلی‌پور در پایان با تاکید بر اینکه نابودی جنگل‌ها اثرات جبران‌ناپذیری بر محیط زیست دارد گفت: مبارزه با قاچاق از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی برخورد می‌کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=65450

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *