×

کشف ۱۲ هزار سوخت قاچاق در رشت

  • کد نوشته: 14988
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۶
  • 77 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از کشف ۱۲هزار سوخت قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال در شهر رشت خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»سرهنگ علی یوسفی، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان از کشف محموله سوخت قاچاق خبر داد و اظهار کرد: در پی […]

    کشف ۱۲ هزار سوخت قاچاق در رشت
  • رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از کشف ۱۲هزار سوخت قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال در شهر رشت خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»سرهنگ علی یوسفی، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان از کشف محموله سوخت قاچاق خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر خروج مقادیر زیادی سوخت خارج از شبکه توزیع از سطح استان موضوع مورد رسیدگی ویژه ماموران قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی یک نفر را در این خصوص شناسایی و خودرو حمل سوخت را در خروجی اتوبان رشت – قزوین متوقف کردند.

    سرهنگ یوسفی با بیان اینکه ماموران با بازرسی از مدارک راننده به صحت خروج سوخت بدون دریافت هرگونه مجوز قانون پی برده و راننده آن را دستگیر کردند و به مقر نظامی دلالت دادند.

    وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع شدند.

    رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ارزش کالای کشف شده را ۱۲۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: متهم ۳۷ ساله با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14988

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *