×

کشف ۱۶۰تن چوب قاچاق در سیاهکل

  • کد نوشته: 43066
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۲
  • 142 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۱۶۰ تن چوب قاچاق در ۱۱ ماهه سالجاری در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ حمید محمدی در نشست با خبرنگاران، نسب به تشریح اقدامات پلیس شهرستان سیاهکل در ۱۱ ماهه سالجاری و کشفیات مربوطه پرداخت و اظهار کرد: شهرستان سیاهکل با توجه به احداث آزاد […]

    کشف ۱۶۰تن چوب قاچاق در سیاهکل
  • فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۱۶۰ تن چوب قاچاق در ۱۱ ماهه سالجاری در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ حمید محمدی در نشست با خبرنگاران، نسب به تشریح اقدامات پلیس شهرستان سیاهکل در ۱۱ ماهه سالجاری و کشفیات مربوطه پرداخت و اظهار کرد: شهرستان سیاهکل با توجه به احداث آزاد راه جدید سنگر به سیاهکل مهمترین گذرگاه ورودی شهرستان رشت، لاهیجان و آستانه‌اشرفیه است و به این دلیل جرائم مختلفی از قبیل قاچاق کالا، موادمخدر و جرائم رانندگی در آن مشاهده می‌شود و برای پیشگیری از این معضل چندین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اجرا شده است. 

    وی با اشاره به کشف ۱۶۰ تن چوب قاچاق جنگلی در شهرستان سیاهکل، افزود: در این مدت ۲۸۶ فقره سرقت کشف، ۱۹۲سارق دستگیر و به مقام قضایی معرفی شدند.

    سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه ماموران انتظامی بالغ بر ۱۴ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف و چندین باند موادمخدر را نیز متلاشی کردند، گفت: در ۱۱ ماهه سالجاری ۳۹ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و ۵ دستگاه گنج یاب هم کشف شده است.

    محمدی نسب تصریح کرد: ماموران پلیس سیاهکل ۳۶ هزار و ۶۳۵ عدد مواد محترقه، یک هزار و ۸۰۰ قلم لوازم آرایشی، ۳۳ هزار لیتر سوخت، ۱۲۰ ثوب البسه، ۱۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی که همگی قاچاق بودند کشف کردند. 

    وی افزود: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان تعداد ۶۵۸ دستگاه موتورسیکلت و ۶۹۱ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن وسیله نقلیه، داشتن دستور توقیف قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال مسروقه توقیف شدند.

    سرهنگ محمدی نسب گفت: با تلاش همکاران پلیس بالغ بر ۳۷۰ نفر مشمول و سرباز فراری در ۱۱ماهه سالجاری در این شهرستان دستگیر و از طریق پلیس وظیفه عمومی به خدمت اعزام شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43066

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *