×

کشف ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در لنگرود

  • کد نوشته: 49477
  • ۱۳۹۸-۰۶-۰۱
  • 145 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از کشف ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ مجید نیکوئی در گفت‌وگویی، در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی واحد گشت پلیس حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان به دو دستگاه خودروی نیسان […]

    کشف ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در لنگرود
  • فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از کشف ۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ مجید نیکوئی در گفت‌وگویی، در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی واحد گشت پلیس حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان به دو دستگاه خودروی نیسان وانت، مشکوک شده و آن‌ها را برای بررسی متوقف کردند. 

    وی ادامه داد: بعد از بررسی مدارک مشخص شد رانندگان خودروی‌های مورد نظر فاقد مجوز حمل فرآورده‌های سوختی بوده که در بازرسی از این خودروها مقدار ۳ هزار و ۸۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۲ نفر دستگیر و خودروهای متهمان نیز توقیف شد. 

    سرهنگ نیکوئی با اشاره به این که متهمان ۲۹ و ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بالغ بر ۷۰ میلیون ریال عنوان کردند. 

    فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مبارزه بی‌امان با قاچاق، مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=49477

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *