×

کشف ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر در رودسر

  • کد نوشته: 25346
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۹
  • 176 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و تریاک در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احدالله احدی با اعلام این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش مردمی […]

    کشف ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر در رودسر
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و تریاک در استان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احدالله احدی با اعلام این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در رودسر مطلع شده و بررسی موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

    این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع خودرو لیفان این قاچاقچی ۳۵ ساله را در حوزه شهری شهرستان رودسر شناسایی و دستور توقف آن را صادر کردند.
    احدی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۳ کیلوگرم مواد محدر از نوع حشیش کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهم به همراه ۲ نفر همدست ۳۰و ۳۵ ساله اش دستگیر شد.
    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر معرفی متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم درحوزه مواد مخدر است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25346

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *