×

کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک در گیلان

  • کد نوشته: 16015
  • ۱۳۹۶-۰۲-۲۲
  • 72 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۶ متهم در استان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سرهنگ احداله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش‌های مردمی از […]

    کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک در گیلان
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۶ متهم در استان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سرهنگ احداله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش‌های مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

    وی با بیان اینکه ۶ متهم در این رابطه شناسایی شدند، افزود: سرکرده باند که یک مرد ۳۴ ساله بود در رودبار شناسایی و دستگیر شد.

    این مقام انتظامی با یادآوری اینکه دو خودروی متعلق به این باند نیز در یک عملیات جداگانه در میدان گیل رشت توقیف و ۵ سرنشین آن دستگیر شدند، ادامه داد: این متهمان از اعضای اصلی این باند قاچاق مواد مخدر بودند.

    سرهنگ احدی با تاکید براینکه در بازرسی از این دو خودرو ۳۵ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16015

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *