×

کشف ۹۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در لنگرود

  • کد نوشته: 24028
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۱
  • 168 بازدید
  • ۰
  • رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لنگرود گفت: ۴ مرکز عرضه متخلف گوشت به مراجع قضایی معرفی شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدرضا طالشی گفت: در سالجاری بیش از ۸۲۷ مورد بازرسی از کلیه مراکز تولید، استحصال، فرآوری، سردخانه‌ها، رستورانها و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی این شهرستان توسط بازرسین بهداشتی این شبکه صورت […]

    کشف ۹۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در لنگرود
  • رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لنگرود گفت: ۴ مرکز عرضه متخلف گوشت به مراجع قضایی معرفی شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدرضا طالشی گفت: در سالجاری بیش از ۸۲۷ مورد بازرسی از کلیه مراکز تولید، استحصال، فرآوری، سردخانه‌ها، رستورانها و مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی این شهرستان توسط بازرسین بهداشتی این شبکه صورت گرفته و طی این مدت مقدار ۹۴۴ کیلوگرم فرآورده خام غیر بهداشتی ضبط، معدوم و از چرخه مصرف خارج شده است و ۴ مرکز عرضه متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

    وی افزود: به‌منظور حفظ سلامت مصرف‌کنندگان، تأمین بهداشت عمومی و امنیت غذایی در برخورد با متخلفین بهداشتی قاطعانه و مطابق قوانین و مقررات رفتار خواهد شد.

    طالشی خاطرنشان کرد: جهت هم‌افزایی و نظارت بهداشتی جامع، گشت‌های مشترک با برنامه از پیش تعیین‌شده و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و اصناف به مرحله اجرا در می‌آید که نقش مؤثری در بهبود روند بازرسی بهداشتی خواهد داشت.

    وی از مصرف‌کنندگان تقاضا کرد، در صورت مشاهده موراد تخلف بهداشتی، مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان لنگرود و یا تلفن گویای ۱۵۱۲ اطلاع دهند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24028

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *