×

کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح آستانه اشرفیه با هدف تردد ایمن

  • کد نوشته: 107363
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۷
  • 9 بازدید
  • ۰
  • کلنگ اجرای تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه اشرفیه به وسعت ۴.۵ هکتار با هدف ترددی ایمن و روان در سطح شهر بر زمین زده شد....
    کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح آستانه اشرفیه با هدف تردد ایمن
  • به گزارش گیل و دیلم ، کلنگ تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه اشرفیه صبح امروز با حضور هادی حق‌شناس استاندار گیلان، ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسؤولان شهرستانی به زمین زده شد.

    این تقاطع غیرهمسطح با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان و در زمینی به وسعت ۴.۵ هکتار اجرایی خواهد شد.

    ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای در این مراسم با تاکید بر اهمیت این تقاطع برای کاهش ترافیک اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه ایجاد ترددی ایمن و روان در سطح شهر است که با تکمیل تقاطع غیر همسطح ورودی آستانه اشرفیه نقاط کور ترافیکی که خطر آفرین هستند به حداقل می‌رسد.

    وی با اشاره به هدف از اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی آستانه افزود: در این پروژه به دنبال این هستیم که ترددی ایمن و روان در سطح شهر شکل بگیرد و نقاط کور ترافیکی که خطرآفرین هستند با اجرای این تقاطع به حداقل برسند تا شاهد تسهیل در عبور و مرور شهروندان باشیم.

    نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که مدت‌زمان عملیات اجرایی احداث پل و تقاطع غیرهم‌سطح ورودی شهر آستانه‌اشرفیه از زمان شروع ۳۶ ماه باشد، گفت: پیمانکارهایی که رتبه‌بندی مناسب برای انجام این پروژه را دارا هستند تا ۳۰ دی فرصت دارند تا در مناقصه مذکور شرکت کنند و بعد از طی فرایند اداری و قانونی، شروع عملیات اجرایی پروژه پس از انتخاب پیمانکار از اوایل بهمن‌ماه سال جاری اجرایی خواهد شد

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107363

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *