×

کمبود زیرساخت‌های درمانی در گیلان

  • کد نوشته: 55897
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۷
  • 104 بازدید
  • ۰
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: رفع کمبود زیرساخت‌های درمانی این استان مستلزم توجه ملی است. به گزارش گیل و دیلم ، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کمبود زیرساخت‌های درمان در گیلان نسبت به نُرم متوسط کشوری گفت: گیلان به لحاظ زیرساخت‌های توسعه‌ای و جمعیت ثابت و شناور آن یکی از استان‌های […]

    کمبود زیرساخت‌های درمانی در گیلان
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: رفع کمبود زیرساخت‌های درمانی این استان مستلزم توجه ملی است.

    به گزارش گیل و دیلم ، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کمبود زیرساخت‌های درمان در گیلان نسبت به نُرم متوسط کشوری گفت: گیلان به لحاظ زیرساخت‌های توسعه‌ای و جمعیت ثابت و شناور آن یکی از استان‌های درگیر در حوزه بهداشت و درمان است، اما زیرساخت کافی برای ارائه خدمات به مردم را ندارد.

    او با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده برای جبران بخشی از کمبود‌های حوزه سلامت گیلان افزود: با تلاش‌های انجام گرفته و همت رئیس سازمان برنامه و بودجه بخشی از کمبود‌های زیرساختی گیلان جبران شده، اما همچنان مستلزم توجه ملی است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه از راه اندازی لنژری در بیمارستان رازی رشت خبر داد و اظهار داشت: برای آماده سازی و تجهیز فضای فیزیکی ۱۷۷ متر مربعی لنژری (رختشویخانه) این بیمارستان، یک میلیارد تومان هزینه شده است.

    سالاری با اشاره به تجهیزات استقرار یافته در لنژری بیمارستان رازی گفت: در حال حاضر ۲ دستگاه لباسشویی ۷۰ کیلویی اتوماتیک، یک دستگاه خشک کن و یک دستگاه اتو پرس در این مرکز تجهیز شده است.

    او با بیان اینکه در گذشته البسه و ملحفه این بیمارستان در سایر مراکز درمانی شست‌وشو و ضد عفونی می‌شد، تصریح کرد: راه اندازی لنژری در رازی علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، موجب حفظ بهداشت و ارتقای آن در این مرکز آموزشی و درمانی می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55897

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *