×

کمک هلال احمر گیلان درپی آسیب دیدگی لوله گاز در سپیدرورد رشت

  • کد نوشته: 45183
  • ۱۳۹۸-۰۲-۰۵
  • 161 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل هلال احمر گیلان از کمک رسانی تیم واکنش سریع این جمعیت در پی آسیب دیدگی لوله گاز در بستر سپیدرود در منطقه سنگر به آستانه خبر داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،مهدی ولی پور روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان گیلان […]

    کمک هلال احمر گیلان درپی آسیب دیدگی لوله گاز در سپیدرورد رشت
  • مدیرعامل هلال احمر گیلان از کمک رسانی تیم واکنش سریع این جمعیت در پی آسیب دیدگی لوله گاز در بستر سپیدرود در منطقه سنگر به آستانه خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،مهدی ولی پور روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان گیلان در منطقه سنگر به آستانه، برای پشتیبانی از افراد تعمیرکار خط لوله گاز مسیر بستر رودخانه حضور یافتند.

    وی اظهار داشت: با خبر آسیب دیدگی لوله گاز و اعزام گروههای تخصصی برای تعمیر و جلوگیری از خسارات ناشی از آن ،یک تیم پشتیبانی از جمعیت هلال احمر استان گیلان شامل پنج نفر از اعضای تیم سیلاب در منطقه حاضر شدند.

    ولی پور خاطر نشان کرد: به دلیل قرار گرفتن خط لوله اصلی در بستر رودخانه سفید رود و احتمال آسیب دیدن افراد حاضر در منطقه ، حضور نجاتگران تا اتمام تعمیرات و بازگشت به شرایط عادی ادامه دارد.

    به علت بالا آمدن آب رودخانه سفیدرود خط لوله ۳۰ اینچ انتقال گاز در مسیر رودخانه، محدوده پایین دست سد سنگر دچار پارگی و نشت شده است.

    *ویزیت رایگان در درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر گیلان 

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین از ویزیت رایگان در درمانگاه صلح این جمعیت تا دهم ماه جاری خبر داد. 

    ولی پور بیان داشت: به مناسبت هفته سلامت و ارتقای سطح سلامت عمومی جامعه، در درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر در خیابان سردار جنگل، نقره دشت از هشت صبح تا هشت شب ویزیت رایگان انجام می شود.

    وی خاطر نشان کرد: استقرار چادرهای جمعیت هلال احمر برای تست قند و فشار خون در مکان برگزاری نماز جمعه در سراسر شعب هلال احمر، برپایی چادر آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه به صورت چهره به چهره در محل برپایی نمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی در میدان شهرداری رشت از دیگر فعالیت های این جمعیت در هفته سلامت است. 

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به درمانگاه صلح جمعیت مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۵۴۶۵۰۴ تماس گیرند.

    اول تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده؛ دسترسی عادلانه به خدمات سلامت، آموزش رکن سلامت، مشارکت اجتماعی و سلامت، مراقبت های اولیه بهداشتی و سلامت روان، سلامت در حوادث و بحران ها، سبک زندگی سلامت محور و سلامت جمعیت و خانواده روز شمار هفته سلامت است. 

    شعار امسال هفته سلامت، مراقبت های اولیه بهداشتی، راهی به سوی پوشش همگانی سلامت است. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45183

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *