×

کنگره حزب وحدت و همکاری ملی ایران برگزار شد/ یک گیلانی در شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی ایران

  • کد نوشته: 47134
  • ۱۳۹۸-۰۳-۳۱
  • 74 بازدید
  • ۰
  • کنگره حزب وحدت و همکاری ملی ایران با حضور چهره های سیاسی ، مسئولان و نمایندگان فعلی مجلس در تهران برگزار شد. به گزارش گیل و دیلم ،چهارمین کنگره سراسری حزب وحدت و همکاری ملی با حضور محسن هاشمی( رییس شورای شهر تهران) ، سیدهادی خامنه ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام و نماینده ادوار […]

    کنگره حزب وحدت و همکاری ملی ایران برگزار شد/ یک گیلانی در شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی ایران
  • کنگره حزب وحدت و همکاری ملی ایران با حضور چهره های سیاسی ، مسئولان و نمایندگان فعلی مجلس در تهران برگزار شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،چهارمین کنگره سراسری حزب وحدت و همکاری ملی با حضور محسن هاشمی( رییس شورای شهر تهران) ، سیدهادی خامنه ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام و نماینده ادوار مجلس)، مصطفی کواکبیان( نماینده تهران در مجلس)، زرآبادی( نماینده قزوین در مجلس) ،محمد سالاری( عضو شورای شهر تهران)، خباز( استاندار خراسان شمالی)، احمد مازنی(نماینده تهران در مجلس)، کمالی وزیر سابق کار و رییس خانه احزاب و دیگر چهره های سیاسی و رسانه ای و با قرائت پیام سیدمحمد خاتمی برگزار شد.

    در بخش دیگر این کنگره، اعضای حاضر در جلسه، با حضور در انتخابات، اعضای شورای مرکزی و هیات بازرسی حزب وحدت و همکاری ملی ایران را برای مدت دو سال انتخاب کردند.

    نتیجه انتخابات اعضای ۲۱ نفره با شمارش آراء مشخص و محسن بیناپور دبیر حزب وحدت و همکاری ملی شعبه گیلان، با کسب ۸۲ رای در رتبه هشتم قرار گرفت و به عضویت شورای مرکزی این تشکل اصلاح طلب در آمد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=47134

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *