×

کوچکی نژاد: اکثر سواحل شمال کشور به ویلا برای مدیران دولتی تبدیل شده است

  • کد نوشته: 12409
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۰
  • 85 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر سواحل شمال کشور تصرف شده و به ویلا و مجتمع‌هایی برای مدیران دولتی تبدیل شده است،گفت: تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل قطعا از هرج و مرج های پیش آمده در سواحل می‌کاهد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در […]

    کوچکی نژاد:  اکثر سواحل شمال کشور به ویلا برای مدیران دولتی تبدیل شده است
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر سواحل شمال کشور تصرف شده و به ویلا و مجتمع‌هایی برای مدیران دولتی تبدیل شده است،گفت: تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل قطعا از هرج و مرج های پیش آمده در سواحل می‌کاهد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در توضیح وضعیت تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل، اظهار کرد: تشکیل این سازمان در مجلس نهم به تصویب رسید اما متاسفانه در ردیف‌های بودجه و قانون برنامه ششم توجهی به این سازمان نشده است،متاسفانه ساختار این سازمان هم علی رغم مصوبه قانونی هنوز شکل نگرفته است .

    وی با انتقاد از اینکه دولت توجهی به تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل ندارد،افزود:تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل قطعا از هرج و مرج های پیش آمده در سواحل می‌کاهد،این سازمان به خصوص در سواحل شمال کشور که بخشی از آن مورد تعرض‌های غیرقانونی قرار گرفته است موثر خواهد بود .

    کوچکی‌نژاد گفت: اکثر سواحل شمال کشور تصرف شده و به ویلا و مجتمع‌هایی برای مدیران دولتی تبدیل شده است، این اقدامات تصرف به پول بیت‌المال است بنابراین نیازمند ساماندهی خاص و موثر است .

    به گزارش گیل و دیلم، عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل تحول سواحل کشور را موجب می‌شود،گفت:مجمع نمایندگان استان گیلان این موضوع را پیگیری خواهد کرد زیرا مصوبه قانونی مجلس باید اجرا شود.
    منبع:خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12409

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *