×

کوچکی نژاد تاکید کرد: از مردم عذرخواهی می کنم که به خاطر بارش پنجاه سانتی متر برف،زندگی مختل شد

  • کد نوشته: 10707
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۶
  • 242 بازدید
  • ۰
  • نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان از ۲۷صدم درصد ارزش افزوده مربوط به حوزه جوانان است و نباید صرف کارهای تزیینی شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از ایسنا ، جبار کوچکی نژاد در مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان هیئت بولینگ،بیلیارد و بولس گیلان گفت:در […]

    کوچکی نژاد تاکید کرد:  از مردم عذرخواهی می کنم که به خاطر بارش پنجاه سانتی متر برف،زندگی مختل شد
  • نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان از ۲۷صدم درصد ارزش افزوده مربوط به حوزه جوانان است و نباید صرف کارهای تزیینی شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از ایسنا ، جبار کوچکی نژاد در مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان هیئت بولینگ،بیلیارد و بولس گیلان گفت:در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و ان شاء الله با تلاش و همدلی به زودی جشن نیم قرن انقلاب را برگزار کنیم، انقلابی که خیر و برکت، استقلال و آزادی را به ارمغان آورده است.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ولادت با سعادت حضرت زینب(س) فرارسیدن روز پرستار را تبریک گفت و افزود: کم لطفی های زیادی به این بخش از اجتماع شده است.

    وی در ادامه در خصوص هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان گفت:با امکانات محدودی که در این هیئت وجود دارد ولی مسئول این هیئت تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا این ورزش را توسعه بدهد.

    کوچکی نژاد افزود:در گذشته می گفتند بیلیارد ورزش پولدارهاست اما امروز جوانان، مردان و زنان در گیلان بیلیارد را مثل شطرنج و ورزش های تمرکزی دیگر پیگیری می کنند و این ورزش ها در تمرکز فکری بسیار اثرگذارند.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تصمیمات مجلس در خصوص ورزش در سطح ملی اشاره کرد و گفت:اختصاص ۲۷ صدم درصد از ۹درصد ارزش افزوده به حوزه ورزش حرکتی اساسی به شمار می رود.

    وی تصریح کرد:رقم اشاره شده رقم خوبی است که به منظور تقویت ورزش در مدارس و همچنین ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است.

    کوچکی نژاد خاطر نشان کرد: بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان از ۲۷صدم درصد ارزش افزوده مربوط به حوزه جوانان است و نباید صرف کارهای تزیینی شود، بلکه باید برای توسعه ورزش روستایی، ورزش همگانی و توسعه امکانات ورزشی در بخش های مختلف هزینه شود.

    این مسئول در ادامه افزود:با این بودجه باید شاهد تکمیل بسیاری از سالن های نیمه ساخته در استان و همچنین حمایت از بسیاری موسسات ورزشی که نیاز به این حمایت دارند باشیم و تحولی در این بخش ایجاد کنیم.

    وی با اشاره به اضافه شدن عوارض سیگارها گفت:این مبلغ به وزارت ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و بهداشت اختصاص می یابد که رقم خوبی به ورزش و جوانان کمک خواهد کرد و باید تلاش کنیم اعتبارات بیشتری را برای استان دریافت کنیم.

    کوچکی نژاد افزود:زمانی که ورزش و جوانان ادعام شد تقریبا حوزه جوانان مغفول ماند، هرچند ورزشکاران بیشتر جوانند اما توجه زیادی در این وزارتخانه به حوزه جوانان با آن نگاهی که باید در بحث اشتغال، وام ازدواج و غیره باشد وجود ندارد.

    نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی به موضوع بارش برف در رشت اشاره کرد و گفت: من از مردم عذرخواهی می کنم که به خاطر بارش پنجاه سانتی متر برف،زندگی مردم مختل شد.

    وی در پایان به موضوع ارسال نامه به وزیر نیرو در پی قطعی گسترده برق در رشت به دلیل بارش برف اشاره کرد و ادامه داد: حدود نیمی از ترانس های برق رشت از کار افتاد و هنوز هم در بخش ها و روستاهای زیادی دچار مشکل هستیم. این گله مندی وجود دارد که چرا برای پنجاه سانتی متر برف زندگی مردم مختل شده است. برف سال ۸۳ تجربه بود اما باز هم همان اتفاق تکرار شد.

    *کمک شورا به حوزه ورزش عادلانه نیست

    مسعود رهنما هم در این مراسم گفت:وظیفه خود می دانم از سارنگ بزرگ چنانی تشکر کنم که به تنهایی رشته ای که دچار چالش بود را به جایگاه خوبی برساند.

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد:این هیئت در فضای رسانه فعالیت خیلی خوبی دارد.

    وی در خصوص افتخار آفرینی حامد ذره دوست و حضور در جمع ۸ بازیکن برتر اسنوکر دنیا گفت:افتخار می کنم که در جای جای جهان نام جمهوری اسلامی ایران بر سر زبان ها بیفتد.

    وی با اشاره به تصمیمات مجلس در خصوص حمایت از ورزش گفت: تصمیمات خوبی است هرچند دیر اتخاذ شده است، سال آینده سال پررونقی برای ورزش است.

    رهنما افزود:تصمیمات و مصوبات مجلس در خصوص ارزش افزوده و افزایش عوارض سیگار و کمک هایی که به ورزش می کند اتفاق خوبی است.

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پایان نسبت به عدم حمایت عادلانه شورای اسلامی شهر رشت به ورزش گلایه کرد و گفت: کمک شورا به حوزه ورزش عادلانه صورت نمی گیرد، سارنگ بزرگ چنانی بدون هیاهو کارش را انجام می دهد و حمایت نمی شود،دوره گذشته یکی از همانها که هیاهوی بسیاری داشت به انتخابات شورا مستقیم ورود کرد و رای نیاورد، باید به دنبال افرادی مثل سارنگ بزرگ چنانی باشند و عدالت توزیع را در نظر بگیرند.

    در ادامه حامد ذره دوست و اصغر وارسته نیز لحظاتی با حاضرین در سالن صحبت کردند و در پایان،مراسم تجلیل از قهرمانان این هیئت برگزار شد.

    گفتنی است در این همایش شکوفه امیدی نایب رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس استان، محمدحسن عاقل منش عضو هیئت رئیسه هیئت، نقی هدایتی رئیس هیئت کشتی گیلان، مجید مهروانی رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان، محمدرضا رحمانی رئیس شورای اسلامی شهر صومعه سرا و نائب رئیس شوراهای شهر گیلان، حجت جذب عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت و تعدادی دیگر از مسئولین ورزشی و ارکان مختلف هیئت بولینگ و بیلیارد استان حضور داشتند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10707

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *