×

کوچکی نژاد: زیرساخت‌های گردشگری گیلان نیازمند رسیدگی است

  • کد نوشته: 78477
  • ۱۴۰۱-۰۳-۱۵
  • 170 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان گیلان شد. به گزارش گیل و دیلم ، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی گفت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و تعدد مسافرت‌ها به استان‌های شمالی کشور به ویژه گیلان، باید مسئولان اجرایی استان از آمادگی‌های لازم در جهت […]

    کوچکی نژاد: زیرساخت‌های گردشگری گیلان نیازمند رسیدگی است
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان گیلان شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی گفت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و تعدد مسافرت‌ها به استان‌های شمالی کشور به ویژه گیلان، باید مسئولان اجرایی استان از آمادگی‌های لازم در جهت میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی برخوردار شوند و شرایط لازم را برای راحتی مهمانان فراهم کنند.

    به گفته او، آنچه در حوزه گردشگری دارای اهمیت بسیار است، بحث زیرساخت‌های گردشگری است که استان گیلان علیرغم اینکه هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از داخل کشور و خارج از کشور است، اما مشکلات بسیاری در زمینه نبود زیرساخت‌ها دارد که لازم است به این امر رسیدگی شود.

    نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: استان‌های شمالی کشور به ویژه استان گیلان در ۴ فصل توانایی میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی را دارند و باید زیرساخت‌های لازم ارتقا یافته و مشکلات در حد امکان مرتفع شود.

    به گفته آقای کوچکی نژاد، رونق گردشگری به معنای کاهش بیکاری، رونق اشتغال، ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این زمینه و در نهایت رشد و شکوفایی اقتصادی است؛ بنابراین دولت می‌تواند با استفاده از این ظرفیت در توسعه اقتصادی کشور استفاده کرده و میزان وابستگی به نفت را به پایین‌ترین حد ممکن برساند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=78477

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *