×

کوچکی نژاد مطرح کرد: هرج و مرج در سواحل با ویلاسازی های بیش از حد

  • کد نوشته: 18122
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۴
  • 69 بازدید
  • ۰
  • نایب رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس یکی از مشکلات کنونی سواحل را عدم تشکیل سازمان عمران و دریا از سوی دولت دانست و گفت: دولتی ها به جهت آنکه قدرت دارند به ساخت ویلاهای ویژه و هتل های مدرن در سواحل اقدام می کنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جبار کوچکی نژاد، نماینده […]

    کوچکی نژاد مطرح کرد:  هرج و مرج در سواحل با ویلاسازی های بیش از حد
  • نایب رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس یکی از مشکلات کنونی سواحل را عدم تشکیل سازمان عمران و دریا از سوی دولت دانست و گفت: دولتی ها به جهت آنکه قدرت دارند به ساخت ویلاهای ویژه و هتل های مدرن در سواحل اقدام می کنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه دولت هیچ برنامه ای برای طرح سالم سازی دریا ندارد، اظهار کرد: تشکیل سازمان عمران و ساحل از مصوبات مجلس بود که متاسفانه با وجود گذشت چند سال از تصویب آن هنوز شکل اجرایی به نگرفته است.

    وی افزود: در صورت تشکیل سازمان عمران و ساحل بسیاری از مشکلات در این حوزه رفع می شد زیرا در حال حاضر در بخشی از طرح های سالم سازی دریا مشخص نیست کدام نهاد متولی است که اجرای این مصوبه می توانست به حد زیادی به این معضلات سامان دهد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: اکنون هرج و مرجی در حوزه ساحل روبرو هستیم اعم از ویلا سازی های بیش از حد، که مشکلاتی را ایجاد کرده است از سویی دیگر دولتی ها به جهت آنکه قدرت دارند به ساخت ویلاهای ویژه و هتل های مدرن اقدام می کنند.

    وی یادآور شد: هزینه هایی که دولت برای مدیران خود در حوزه ساحل و دریا انجام می دهد نیازمند ساماندهی است زیرا روند سرسام آوری است این در حالی است که بر اساس قانون، دولت حق هتلداری نداشته و باید خدمات را واگذار کند.

    کوچکی نژاد تاکید کرد: مجلس بارها طی تذکراتی خواستار اجرای قانون تشکیل سازمان عمران و ساحل شده است اما متاسفانه با بی توجهی دولت مواجه شده است.

    به گزارش گیل و دیلم، نایب رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار در مجلس گفت: بدون شک اجرای قانون را از دولت پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم به نتیجه مطلوب در زمینه ساحل و دریا دست پیدا کنیم/خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18122

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *