×

کوچکی نژاد : موافقت مجلس با پیشنهاد افزایش حامل‌های انرژی بیکاری را تشدید می‌کند

  • کد نوشته: 27261
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۴
  • 157 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت مجلس با پیشنهاد افزایش حامل‌های انرژی در لایحه بودجه ۹۷ بیکاری را تشدید می‌کند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،جبار کوچکی نژاد امروز با اشاره به افزایش حامل‌های انرژی در لایحه بودجه ۹۷ اظهار کرد: مجلس باید با مخالفت خود با پیشنهاد افزایش حامل‌های […]

    کوچکی نژاد : موافقت مجلس با پیشنهاد افزایش حامل‌های انرژی بیکاری را تشدید می‌کند
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت مجلس با پیشنهاد افزایش حامل‌های انرژی در لایحه بودجه ۹۷ بیکاری را تشدید می‌کند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،جبار کوچکی نژاد امروز با اشاره به افزایش حامل‌های انرژی در لایحه بودجه ۹۷ اظهار کرد: مجلس باید با مخالفت خود با پیشنهاد افزایش حامل‌های انرژی ازجمله بنزین، نفت گازوئیل و سایر فرآورده‌های نفتی را به میزان فعلی نگه دارد و مانع از افزایش قیمت‌ها شود.

    وی با تاکید بر اینکه دولت باید مشخص کند که از محل حامل‌های انرژی دقیقاً چقدر درآمد دارد، افزود: دولت اعلام می‌کند که درآمدش از حامل‌های انرژی به حدود ۴۳ هزار میلیارد تومان می‌رسد که ما معتقدیم درآمدش از حامل‌ها تقریباً دو برابر میزان اعلام‌شده است.

    نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد ۱۸ هزار میلیارد تومانی دولت از حامل‌های انرژی و اختصاص آن به اشتغال گفت: دولت علاوه بر پیش‌بینی اعتبار مذکور پیشنهاد داده تا ۲۳ هزار میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی برای اشتغال نیز اختصاص دهد و مجلس از اینکه دولت بااین‌همه اعتبار چه سطح اشتغالی را درصدد است تا ایجاد کنید اصلاً مشخص نیست.

    نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تجربه نشان داده هر جا دولت برای اشتغال وارد شود موفقیتی حاصل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تاکنون طرح‌های زود بازدهی که در کشور ایجادشده نه‌تنها اشتغالی ایجاد نکرد بلکه افراد را بدهکار نیز کرده است.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تاکید بر اینکه موافقت مجلس با پیشنهاد افزایش حامل‌های انرژی از سوی دولت بیکاری را در کشور تشدید می‌کند، افزود: وقتی قیمت حامل‌های انرژی در کشور افزایش پیدا کند، سطح عمومی قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند و در پی آن تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری را در پی خواهد داشت/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27261

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *