×

گازرسانی به ۳۹۶ واحد صنعتی گیلان

  • کد نوشته: 26148
  • ۱۳۹۶-۰۹-۲۰
  • 89 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت:در ۴ سال گذشته به ۳۹۶ واحد صنعتی گازرسانی شده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس اکبر در دومین جلسه کارگروه بررسی وضعیت گازرسانی به صنایع استان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، به بیان وضعیت گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی در استان پرداخت . وی […]

    گازرسانی به ۳۹۶ واحد صنعتی گیلان
  • مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت:در ۴ سال گذشته به ۳۹۶ واحد صنعتی گازرسانی شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس اکبر در دومین جلسه کارگروه بررسی وضعیت گازرسانی به صنایع استان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، به بیان وضعیت گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی در استان پرداخت .

    وی اظهار کرد:تاکنون به هزار و ۲۸۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان گازرسانی شده است که مجموع حجم مصرفی آنها،یک میلیون و ۴۱۸ هزار مترمکعب بر ساعت می باشد .

    با بیان این موضوع ادامه داد:از سال ۹۲ الی ۹۶ تعداد ۵۴۴ مصرف کننده سوخت در بخش های مختلف صنایع شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۳۹۶ مورد با ظرفیت مصرفی ۲۵ میلیون لیتر در سال گازدار شده‌اند و عملیات گازرسانی به ۱۴۸ واحد صنعتی با ظرفیت ۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار لیتر در دست انجام می باشد .

    مهندس عباسی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در ادامه ضمن تشکر از همکاری مناسب مدیریت و کارکنان شرکت گاز گفت:با توجه به گازرسانی های صورت گرفته در استان،تعداد ۲۰ هزار کالا برگ از ۳۸ هزار کالا برگ توزیع شده جمع آوری خواهد شد.

    به گزارش گیل و دیلم،در این نشست مقرر شد هنگام اشتراک پذیری گاز از متقاضیان،مراحل تسویه حساب با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز صورت گیرد و آمار گازرسانی به روستاها بصورت ماهیانه به شرکت ملی پخش ارسال و این شرکت نسبت به عدم توزیع کالا برگ در روستاهای مذکور اقدام کنند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26148

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *