×

گزارش تصویری اختصاصی گیل و دیلم؛ آیین تکریم و معارفه شهردار سیاهکل

  • کد نوشته: 25148
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۵
  • 186 بازدید
  • ۰
  • آیین تکریم و معارفه شهردار شهرستان سیاهکل صبح امروز برگزار گردید. به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» آیین تکریم و معارفه شهردار شهرستان سیاهکل صبح امروز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید. در این مراسم که با حضور دکتر نیکفر نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل،رضا اسلامی فرماندار […]

    گزارش تصویری اختصاصی گیل و دیلم؛ آیین تکریم و معارفه شهردار سیاهکل
  • آیین تکریم و معارفه شهردار شهرستان سیاهکل صبح امروز برگزار گردید.

    به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» آیین تکریم و معارفه شهردار شهرستان سیاهکل صبح امروز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

    در این مراسم که با حضور دکتر نیکفر نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل،رضا اسلامی فرماندار سیاهکل،حجت الاسلام شکسته دل امام جمعه سیاهکل و خانم ساحره میرسیدی مدیر کل امور شهری و شوراهای استان گیلان برگزار گردید با حضور و استقبال پرشور مردم شهرستان سیاهکل همراه بود.

    در این مراسم از زحمات عیسی کاظمی شهردار سابق سیاهکل و آقاجانی سرپرست دو ماهه شهرداری سیاهکل با اهدای لوحی تقدیر و تجلیل شد و با حکم دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان و با اهدای حکم توسط مدیر کل امور شهری و شوراهای استان گیلان دکتر «ایمان محمد پور نیک بین» به عنوان شهردار جدید سیاهکل معارفه شد.

    به گزارش گیل و دیلم، نکته قابل ذکر حضور تنی چند از چهره های برجسته کشوری و استانی مانند: دکتر طالع ماسوله رییس دبیرخانه شورای عالی میراث فرهنگی کشور ،مهندس علی محرر رییس سابق سازمان چای کل کشور ،نمایندگان ادوار شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل حجت الاسلام کامل خیرخواه و یوسف قاسمی در این مراسم بود.
































    فرهنگ کریمخانی

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25148

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *