×

رئیس هیات قایقرانی گیلان:
گیلان بیشترین سهمیه تیم ملی قایقرانی را در مسابقات آسیایی دارد

  • کد نوشته: 103108
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۳
  • 10 بازدید
  • ۰
  • رئیس هیات قایقرانی گیلان گفت: با حضور هفت قایقران این استان در تیم اعزامی ایران به مسابقات آبهای آرام جوانان و زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، گیلان بیشترین سهمیه را در تیم ملی دارد.....
    گیلان بیشترین سهمیه تیم ملی قایقرانی را در مسابقات آسیایی دارد
  • به گزارش گیل و دیلم ،علیرضا محمدی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در رشته کایاک زیر ۲۳ سال آقایان، عباس حسینی و یزدان زراعت‌کار و همچنین در بخش بانوان این رشته، تانیا کارگرپور و الناز شفیعیان از استان گیلان به همراه تیم ملی عازم تایلند شدند.

    وی افزود: همچنین در رشته کانو رده سنی زیر ۲۳ سال، محمد عباسی از گیلان حضور دارد، ضمن اینکه در رده سنی جوانان رشته کایاک نیز، محراب آسایش خورشیدی و ابوالفضل جنتی دیگر قایقرانان استان گیلان هستند که به همراه تیم ملی عازم مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا شدند.

    وی ادامه داد: رقابتهای قایقرانی آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان قهرمانی آسیا از روز ۲۵ خرداد ماه جاری در هر ۲ بخش آقایان و بانوان در کشور تایلند برگزار می‌شود که امیدواریم ورزشکاران گیلانی به همراه سایر ملی پوشان مقام‌های ارزنده‌ای را کسب کنند.

    رئیس هیات قایقرانی گیلان اضافه کرد: تیم ملی قایقرانی آبهای آرام جوانان و زیر ۲۳ سال کشور روز گذشته عازم تایلند شد که خوشبختانه وضعیت آمادگی ورزشکاران گیلانی مناسب است و این پاروزنان به همراه سایر ملی‌پوشان با آمادگی مناسب در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور می‌یابند.

    محمدی بیان کرد: البته کسب مدال در رشته قایقرانی به خصوص در رده‌های سنی جوانان و زیر ۲۳ سال بسیار دشوار است زیرا اکثر کشورها در ترکیب خود جوانگرایی انجام داده و سرمایه‌گذاری مناسبی را در رده‌های سنی جوانان و زیر ۲۳ سال انجام دادند.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین کشورهای صاحب‌نام رشته قایقرانی با انجام جوانگرایی در تیم خود، پشتوانه‌سازی مناسبی را برای رقابتهای جهانی و المپیک انجام می‌دهند که در این راستا امیدواریم ورزشکاران جوان ما نیز با آمادگی کامل به مصاف این حریفان بروند.

    رئیس هیات قایقرانی گیلان از اعزام یک قایقران دیگر این استان به مسابقات روسیه نیز اشاره و اظهار کرد: همچنین امیرحسین محمودپور قایقران شایسته این استان که در رشته روئینگ به همراه تیم دانشگاه آزاد اسلامی به مقام قهرمانی کشور دست یافتند، به همراه تیمش به عنوان نماینده ایران در رقابتهای قایقرانی روئینگ روسیه حضور یافتند.

    نویسنده: امید غمخوار
    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=103108

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *