×

گیلان تا سه روز آینده شاهد وزش باد گرم است

  • کد نوشته: 39856
  • ۱۳۹۷-۰۹-۲۱
  • 125 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از نفوذ جریانات جنوبی و وزش باد گرم در استان طی سه روز آینده خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ جریانات جنوبی و تقویت توده هوای گرم در […]

    گیلان تا سه روز آینده شاهد وزش باد گرم است
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از نفوذ جریانات جنوبی و وزش باد گرم در استان طی سه روز آینده خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ جریانات جنوبی و تقویت توده هوای گرم در منطقه است که بر این اساس طی ۷۲ ساعت آینده وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه های گاهی شدید / خیلی شدید پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: طی این مدت در پاره ای نقاط جلگه ای پدیده مه دور از انتظار نیست و بتدریج از پنجشنبه عصر، با شمالی شدن جریانات، افزایش ابر، وزش باد (گاهی شدید) ، کاهش دما، بارندگی (در ارتفاعات بالادست بارش برف) و احتمال رعد و برق تا اوایل هفته آینده مورد انتظار است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان وضعیت جوی امروز را صاف تا قسمتی ابری، وزش باد گرم (عصر و شب بویژه ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید) عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، در بعضی نقاط جلگه ای مه صبحگاهی، افزایش ابر، وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید پیش بینی کرد.

    غلامی بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۱۶ درجه مربوط به کیاشهر، لاهیجان و منجیل و کمینه دمای فردا را با ۱۱ درجه مربوط به بندرآستارا ذکر کرد.

    وی گفت: بیشینه دمای امروز رشت ۲۵ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان گیلان نیز ۱۴ درجه خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39856

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *