×

گیلان در رتبه سوم کاراته کشور قرار گرفت

  • کد نوشته: 11367
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۵
  • 124 بازدید
  • ۰
  • رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت: استان گیلان عنوان سوم مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور کسب کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»اسفندیار زیال اظهار کرد: با اعلام فدراسیون کاراته، استان های برتر مجموع مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در دو رده بانوان و آقایان معرفی شدند که گیلان در رتبه سوم ایستاد. رئیس هیات […]

    گیلان در رتبه سوم کاراته کشور قرار گرفت
  • رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت: استان گیلان عنوان سوم مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان کشور کسب کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»اسفندیار زیال اظهار کرد: با اعلام فدراسیون کاراته، استان های برتر مجموع مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در دو رده بانوان و آقایان معرفی شدند که گیلان در رتبه سوم ایستاد.

    رئیس هیات کاراته استان گیلان افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون کاراته، استان گیلان پس از استان های تهران و مرکزی موفق شد در رده سوم برترین استان های حاضر در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور قرار گیرد.

    وی اظهار کرد: تیم های کاراته بانوان و آقایان استان گیلان در رقابت های قهرمانی کشور، موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز شدند که با این تعداد مدال در رتبه سوم قرار گرفتند.

    وی ادامه داد: در بخش بانوان، کاراته کاران گیلانی توانستند دو مدال طلا و عنوان قهرمانی مسابقات بزرگسالان کشور را به خود اختصاص دهند و در رده آقایان نیز، کاراته کاران شایسته گیلانی یک مدال نقره و سه مدال برنز مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی را تصاحب کردند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم در استان گیلان بیش از هفت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی کاراته، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11367

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *