×

گیلان دوباره گرم می‌شود

  • کد نوشته: 79904
  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۴
  • 78 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی گیلان گفت: دمای هوای گیلان از امروز سه‌شنبه به تدریج افزایش می یابد و به میزان معمول مرداد ماه بر می گردد. به گزارش گیل و دیلم ، شبنم هادی نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه پیش بینی […]

    گیلان دوباره گرم می‌شود
  • رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی گیلان گفت: دمای هوای گیلان از امروز سه‌شنبه به تدریج افزایش می یابد و به میزان معمول مرداد ماه بر می گردد.

    به گزارش گیل و دیلم ، شبنم هادی نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه پیش بینی کاهش دمای بین پنج تا ۱۰ درجه ای در استان تحقق یافت، افزود: از شب گذشته تا صبح دیروز در بیشتر مناطق استان کاهش دما و بارندگی را شاهد بودیم و پیش بینی می شود گرمترین ساعات در استان از ۲۵ درجه سانتیگراد فراتر نرود.

    وی با بیان تضعیف سامانه بارشی در سطح استان اظهار داشت: اما تا هفته آینده ممکن است در ساعاتی شرایط برای رگبارهای خفیف و پراکنده مهیا شود؛ ضمن اینکه دمای هوا از فردا سه شنبه به‌تدریج افزایش می یابد.

    رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی گیلان بیشترین میزان بارش را طی روز گذشته در تالش ۳۷.۲ میلیمتر ، رضوانشهر ۳۱ میلیمتر و شهر بیجار را ۲۷ میلیمتر عنوان کرد.

    هادی نژاد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ( تا ساعات۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز ) در ایستگاه کشاورزی جنوب شهر رشت ۲۰.۷ میلیمتر و در ایستگاه فرودگاه ۱۳.۴ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=79904

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *